سئو سایت پزشکی

به یقین می توان گفت امروزه پیشرفت های تکنولوژی در عرصه دنیای وب ثانیه ای متوقف نمی شود. اما این موضوع مسلما مربوط به چندین سال اخیر است. اما مبحث پزشکی و طبابت از دیرباز مورد توجه تمامی انسان ها در دنیا بوده است. همگام با پیشرفت تکنولوژی در تمامی عرصه ها، علم پزشکی نیز شاهد پیشرفت های عظیمی بوده است که یکی از این پیشرفت های بزرگ، ورود به دنیای اینترنت و وب بوده است. یکی از مهمترین مبحث های وب هم SEO یا بهینه سازی برای موتور های جست و جو هستش که از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. شکی نیست که سئو سایت پزشکی هم از اهمیت بالایی برخوردار است اما چه چیزی باعث اهمیت این مورد خاص می شود؟ در این مقاله با دی ام تابان همراه باشید تا بیشتر با سئو سایت پزشکی آشنا شویم.

چرا سئو سایت پزشکی اهمیت دارد ؟

به طور کلی اینکه شما رتبه بالایی در گوگل داشته باشید یک موفقیت بزرگ است. همانطور که می دانید کاربران دنیای وب تنها صفحات اول نتایج گوگل را باز می کنند و تمامی صفحات را برای رسیدن به هدفشان چک نمی کنند. اما دقیقا چه اتفاقی می افتد که کاربران از طریق جست و جو در گوگل وارد یک سایت پزشکی می شوند ؟ در دنیای امروز بیشتر مردم می خواهند پاسخ سوال های پزشکیشان را به سرعت دریافت کنند تا اقدامات لازم را برای سلامتی خود انجام دهند. آمار نشان می دهد که روزانه بیش از 5 میلیارد سرچ گوگل انجام می شود و این رقم روز به روز در حال افزایش است. پس سئو سایت پزشکی بسیار مهم است چون چه چیزی بهتر از این که کاربر پاسخ سوالش را از سایت شما دریافت کند.

چگونه سئوی سایت باعث افزایش مشتریان پزشکان می شود ؟

حال تصور کنید کاربر پاسخ سوالش را از شما دریافت کرده است و چندین سوال دیگر هم برایش بوجود آمده است که با گشت و گذار در سایت شما به آن ها می رسد. کاربر نام سایت شما و شخص شما را به خاطر می سپارد و به خاطر تجربه خوبی که از سایت شما داشته، در صورت نیاز با شما تماس می گیرد و تبدیل به یک مشتری می شود. به همین سادگی ! اما شاید فرایند تبدیل کاربر سایت به مشتری آسان باشد، اما این در صورتی است که شما سئوی سایت پزشکی را به نحو احسنت انجام داده باشید که این مورد، کاری دشوار، نیازمند زمان و تدوین استراتژی است. پس برای سئو سایت پزشکی قدم های سنجیده و درستی باید برداشته شود و اقدامات لازم انجام بگیرد. بیایید به گزیده ای از این اقدامات نگاهی بیندازیم.

سئو سایت پزشکی

چه کار هایی برای سئو سایت پزشکی لازم است ؟

انتخاب کلمات کلیدی مربوط به زمینه کاری

پزشکان در زمینه های متفاوتی فعالیت می کنند. خیلی از آن ها مانند جراحان قلب به طور مستقیم از سایتشان کسب درآمد نمی کنند اما اینکه شما کلمات کلیدی زمینه خودتان را بشناسید و درباره آن ها مقالاتی را تدوین کنید باعث می شود برندسازی شخصی شما به بهترین نحو ممکن انجام بگیرد. حال چه بسا که پزشکانی مانند جراحان زیبایی که می توانند مستقیما از طریق سایتشان کسب مشتری کنند، باید حتما کلمات کلیدی کار خود را بشناسند و به بهترین نحو از آن ها در سایتشان استفاده کنند. چون مخاطبان با جست و جوی کلمات کلیدی پزشکان را پیدا می کنند.

تولید محتوای متنی جذاب و بهینه

بله ممکن است در یک سایت پزشکی محتواهای عالی و کاربردی بسیار زیادی باشد، اما وقتی مخاطبان دنیای اینترنت آن ها را نبینند فقط زحمات به هدر رفته است. پس برای سئو سایت پزشکی محتوای سئو شده و مطابق استاندارد های گوگل لازم است. تولید محتوا باید با زمان بندی منظم تدوین شود و انتشار یابد. این را البته باید در نظر داشته باشید که محتوا در درجه اول باید برای “کاربر” نوشته شود و فقط به تنهایی مطابق الگوریتم های موتور های جست و جو نباشد.

محتوای بصری

اگر دقت کرده باشید گوگل همیشه برای یک کلمه کلیدی، اول از همه ویدیو ها و عکس ها را نمایش می دهد و بعد به سراغ نتایج متنی می رود. البته که به طور کلی هم کاربران از محتوای تصویری بیشتر استقبال می کنند. پس چه چیزی بهتر از آن که در سایت خود حتما ویدیو های آموزشی و تصاویر اینفوگرافی قرار دهید تا نه تنها انتقال اطلاعات بهتر و لذتبخش تر انجام بگیرد، بلکه رتبه خوبی را نیز از گوگل دریافت کنید.

طراحی لندینگ پیج

یکی از بهترین راه ها برای پیشرفت سئو سایت پزشکی طراحی لندنیگ پیج مناسب می باشد. لندنیگ پیج ها باید کاملا مطابق با موضوع و زمینه کاری شما باشند و جامع ترین اطلاعات مورد نیاز مخاطب را منتقل کنند. به علاوه تولید محتوای مناسب و طراحی گرافیکی عالی، سوالات متداول کاربران باید در آن ها پاسخ داده شود که ابهامات هرچه بیشتر رفع شوند و اعتماد مخاطبان بیش از پیش جلب شود. لندینگ پیج ها جزو مهمترین موارد برای سایت های پزشکی به شمار می رود که باید حساسیت بالایی برای آن ها به خرج داد.

سخن پایانی

سئو سایت پزشکی برای تمامی پزشکان امکان پذیر است. اگر این مورد با حساسیت بالا و توسط یک تیم متخصص سئو انجام شود بهترین نتایج حاصل خواهد شد. این را همیشه در نظر داشته باشید که در دنیای تکنولوژی، بسیار مهم است که شما از رقبایتان عقب نباشید. پس بهتر است اقدامات لازم برای سئو سایت پزشکی انجام شود.  درصورت نیاز به سئو سایت و بهینه سازی سایت، تیم تابان تمام و کمال در خدمت شما پزشکان عزیز می باشد.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *