وقتی که شما دنبال خدمات، محصول یا شرکت خاصی هستید ممکن است اولین چیزی که به ذهنتان خطوکد این باشد که در گوگل عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید و پس از اسکرول و جستجو بین نتایج بهترین گزینه را برای نیازهای خود انتخاب کنید. تجربه نشان داده است که قرار گرفتن اولین نتایج در بالای لیست جستجو کاربران بازخورد بیشتری را در کسب و کار افراد به دنبال دارد. در اینجا اهمیت سئو و انتخاب بهترین شرکت سئو  وب سایت معنا پیدا می کند.

طبق آمار در بعضی از مشاغل پرتقاضا مانند خرید و فروش موبایل بین رتبه اول و دوم نتایج جستجو حداقل یک میلیارد تومان اختلاف سطح درآمد وجود دارد!

سئو لازمه هر کسب و کار آنلاین است

سوالی که در اینجا پیش می آید این است که چرا گوگل وب سایت های خاصی در صفحه اول نتایج جستجو نمایش می دهد؟ به صورت کلی می توان گفت که  این وب سایت ها به صورت تخصصی برای موتورهای جستجوی گوگل بهینه (سئو) شده اند. تقریبا در بین تمامی کسب و کارهای آنلاین و صاحبان وب سایت اهمیت سئو برای توسعه کسب و کار و درآمد آن امری بدیهی است.

ممکن است به تازگی سایتی راه اندازی کرده باشید و به دنبال یک وب مستر برای سئو سایت خود هستید یا قصد انتخاب شرکت بهتری برای خدمات سئو سایت خود دارید و در انتخاب گزینه ای درست برای اعتماد و سرمایه گذاری مردد هستید.حدس می زنم شاید در گوگل “بهترین شرکت سئو” را نیز جستجو کرده اید ولی در بین لیست شرکت های پیشنهادی جایی را که بتوانبد به آن اعتماد کنید پیدا نکرده اید. البته تعجبی هم ندارد چون شرکت های خدمات سئو می دانند چگونه در صدر لیست قرار بگیرند در حالی که ممکن است واقعا بهترین هم نباشند…

در این مقاله قصد دارم موارد کلیدی که قبل از انتخاب بهترین شرکت سئو برای کسب و کار خود باید معیار سنجش قرار دهید، بررسی کنم. برخلاف ذهنیت عامه ای که این روزها بین اشخاص رواج پیدا کرده است شخصا اعتقاد دارم که آگاه کردن مخاطب با اطلاعات درست در نهایت وفاداری، اعتماد و توسعه را در پی خواهد داشت.

بهترین شرکت سئو

سئو چیست؟ چگونه به توسعه کسب و کار کمک می کند؟

سئو مخفف “Search Engine Optimization” است که این عمل افزایش کمیت و کیفیت وب سایت شما از طریق نتایج جستجوی ارگانیک است (منبع)

موتورهای جستجو در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به کاربران خود هستند. این به این معنی است که صفحاتی که در نتایج نشان می شوند نه تنها باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند بلکه باید با چیزی که کاربران جستجو می کنند مرتبط باشند.

در نتیجه سئو مجموعه ای از تکنیک ها است که متخصصان سئو در جنگ بی پایان خود با موتورهای جستجو برای به دست آوردن ترافیک بیشتر و افزایش میزان بازدید وب سایت به کار می گیرند. (منبع)

بهترین شرکت سئو برای هر کسب و کار متفاوت است!

بهترین برای هر شخص و کسب و کار می تواند متفاوت باشد. چیزی که در این بین باید در نظر گرفت این است که به عنوان صاحب کسب و کار بتوانید دید درستی از نیازها و شرایط کسب و کار خود با توجه به کلمات کلیدی پرجستجو مرتبط برای قرار گرفتن در رتبه های اول جستجو پیدا کنید. به طور مثال شرایط برای یک کسب و کار پر رقابت با کسب و کاری که افراد مشخصی آن را جستجو می کنند تا حد زیادی متفاوت است. به همین دلیل تعریف بهترین شرکت سئو برای کسب و کارهای مختلف متفاوت است. اگر در مورد وضعیت کسب و کار خود برای افزایش مشتری به سئو سایت نیاز به مشاوره و اطلاعات دارید می توانید با تیم ما تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

[button size=”smallmedium_rd_bt” t_color=”#000000″ b_color=”#adff2f” t_hover_color=”#800080″ b_hover_color=”#32cd32″ radius=”6″ font_weight=”700″ url=”https://dmtaban.com/services/” target=”yes”]مشاهده خدمات شرکت ما[/button]
[button size=”smallmedium_rd_bt” t_color=”#000000″ b_color=”#ffd700″ t_hover_color=”#8b0000″ b_hover_color=”#ffa500″ radius=”6″ font_weight=”700″ url=”https://dmtaban.com/contact-us/” target=”yes” position=”ta_right”]مشاوره رایگان تیم ما[/button]
بهترین شرکت سئو

فری لنسرها یا شرکت ها؟

شاید تا به حال به این فکر افتاده باشید که چرا به جای جستجو برای انتخاب بهترین شرکت سئو سایت از فری لنسرها برای توسعه کسب و کار خود استفاده نکنیم؟

با توجه به اینکه کمک گرفتن از فری لنسرها در کاهش هزینه هایی که برای سئو سایت خود پرداخت می کنید به میزان قابل توجهی تاثیر گذار است اما تبعاتی را نیز در پی دارد که قبل از تصمیم گیری باید به آن توجه کرد:

فعالیت تیمی بر روی پروژه ها توسط متخصصان مربوطه

به این صورت که تیمی از برنامه نویسان، سئوکاران، محتوا نویسان؛ طراحان UI و … بر روی پروژه ها مشغول به فعالیت هستند و انجام هر بخش توسط متخصص آن مطمئنا نتیجه بهتری را نسبت به فعالیت یک نفر در تمامی قسمت ها در بر خواهد داشت. به قولی هیچ ارزانی بی حکمت نیست.

امکان عقد قرارداد و شفافیت در تعرفه ها

شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو برای تمامی خدمات خود قرارداد مشخص مطابق قانون و شرح تمامی وظایف و هزینه ها به صورت شفاف بیان می شود که در صورت همکاری شما با فری لنسرها قرارداد مشخصی بین طرفین وجود ندارد.

رقابت بین شرکت های خدمات سئو و مسئولیت پذیری آنها نسبت به مشتری مداری

فرض کنید بابت سایت خود به مشکل فوری بر خورده اید و با سئوکار خود تماس می گیرید ولی در دسترس نیست! چه احساسی پیدا می کنید؟

به علت رقابتی که بین ارائه دهندگان خدمات سئو برای کسب نام بهترین شرکت سئو برای خود هستند، همواره در حال به روز رسانی تخصص خود برای ارائه تکنیک های به روز تر، مشتری مداری بهتر و خدمات و راهکارهای ارزشمندتر نسبت به رقیبان خود می باشند. موتورهای جستجوی گوگل مدام در حال تغییراند در نتیجه همگام شدن سئوکار با این تغییرات تاثیر قابل ملاحظه ای در عملکرد او می گذارد. با توجه به این موارد می توان حدس زد جستجو در بین شرکت های سئو برای یافتن گزینه های مناسب تر از نظر عملکرد و مسئولیت پذیری نسبت به خدمات آسانتر باشد.

معرفی معیارهای موثر در انتخاب بهترین شرکت سئو در ایران

نمونه کارهای موفق

بررسی نمونه کارهای موفق یک شرکت سئو وب سایت می تواند دید نسبتا خوبی از اینکه آن شرکت در چه سطح و با چه معیارهایی کار می کند به شما بدهد. در بررسی این مورد در صورت امکان با افرادی که در حوزه وب آشنایی دارند می توانید کمک بگیرید.

جمع آوری اطلاعات از مشتریان

شخصا معتقدم جمع آوری اطلاعات از اشخاص درست و نظرات آنها نقش مهمی در تصمیم گیری و انتخاب بازی می کند. امروزه معمولا چیزی که به ما نمایش داده می شود از واقعیت آن زیباتر است. می توانید با تحقیق از بین مشتریان یک شرکت نکات جالبی در مورد نحوه عملکرد آن شرکت به دست آورید. 

هزینه های کاملا شفاف

با توجه به ماهیت سئو، هزینه های مالی و زمانی اجرای آن تا رسیدن به بازده مناسب به صورت حدودی  برآورد می شود اما با این حال شفافیت و صداقت در تعرفه ها به نسبت خدمات معیار مهمی برای اعتماد به عملکرد آن شرکت است.

بهترین شرکت سئو

گول متخصص نماها را نخورید!

بحث داغی که این روزها در بین سئو کاران کشور عزیزمان مطرح است این است که عده ای به نام متخصص سئو ترافیک فیک برای سایت مشتری خریداری کرده یا با روش های نامعقول برای مدتی کوتاه سایت مشتری را به رتبه های اول گوگل رسانده که متاسفانه این شرایط موقتی بوده و حتی امکان خروج سایت از لیست نتایج جستجو برای همیشه را در پی خواهد داشت.

فراموش نکنید هدف از سئو ارتقا و توسعه سطح کسب و کار و درآمد شماست نه صرفا رتبه اول نتایج جستجو

چند کلمه حرف حساب

تصمیم خود را بگیرید! آمده اید که در ذهن ها ماندگار شوید یا فقط برای مدتی قرار است بمانید؟!

 وقتی تصمیم به راه اندازی وب سایت و سرمایه گذاری در این زمینه برای توسعه کسب و کار خود گرفته اید یک چیز را باید برای خود مشخص کنید:

اینکه قرار است وب سایت شما بزرگترین ویترین شما برای کسب و کارتان باشد یا اینکه با ملاحظه کاری در هزینه ها می خواهید این حس را به مشتریان خود القا کنید که قصد سرمایه گذاری در توسعه وب سایت و برند خود نداریم و مدت زمان کمی هستیم و قرار نیست تاثیرگذار باشیم. به همین دلیل مهم است که وقتی قدم در این عرصه گذاشتیم فارغ از ملاحظه کاری هایی که جز اتلاف هزینه و زمان و سپردن میدان به رقبا دستاوردی برای ما نخواهد داشت، مسیر را تا پایان و رسیدن به هدف ادامه دهیم.

بهترین شرکت سئو
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *