خرید بک لینک

خرید بک لینک ،میان بری برای رسیدن به صفحه یک گوگل

با خرید بک لینک های دائمی و کیفیت مناسب می توانید به راحتی و به سرعت رقبای خود را کنار بزنید و در صفحه ی اول گوگل نمایان شوید.

[button size=”medium_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#088c9b” t_hover_color=”#000000″ b_hover_color=”#cdeef2″ radius=”20″ url=”#price” target=”yes” position=”ta_center”]مشاهده پکیج های قیمت[/button]

با خیال راحت بک لینک بخرید!

[rd_line color=”#1abc9c” width=”300″ line_pos=”center”]

بک لینک هایی با کیفیت

سایت هایی که برای شما لینک گذاشته می شود همگی نزد گوگل دارای ارزش هستند. ارزشمندی از این نظر که DA و PA بالایی دارند و همچنین Spam score آن ها پایین است. پس خرید بک لینک با کیفیت شرط اصلی ماست.

خرید بک لینک

خرید بک لینک دائمی

اگر بک لینک هایی که برای سایت شما گذاشته می شوند پس از مدتی پاک شوند تاثیر بسیار بدی بر روی سئو سایت شما خواهند گذاشت. اما بک لینک های دی ام تابان همگی دائمی هستند و هیچ گاه پاک نمی شوند.

خرید بک لینک

رعایت تنوع لینک گذاری

خرید بک لینک انواع مختلفی دارد و برای هر پروژه بهتر است از همه نوع استفاده شود. بک لینک های شبکه های اجتماعی، سایت های ویکی، وبلاگ ها و …

خرید بک لینک

خرید صعودی با شیب کند

برای اینکه سایت شما آسیب نبیند و گوگل متوجه خرید های شما نشود و سایت پنالتی نشود، کارشناسان ما بک لینک ها را یک جا و در عرض چند روز نمی خرند بلکه با شیبی کند اما صعودی پیش می روند.

خرید بک لینک

بک لینک چیست؟

لینک سازی زمانی که خارج از سایت ما انجام شود بک لینک نام دارد. به عبارت دیگر زمانی که سایتی دیگر به سایت ما لینک دهد در واقع دارد عمل بک لینک گذاری اتفاق می افتد.

برای منفجر کردن درآمد خود یک کلیک فاصله دارید...!

خرید بک لینک روشی نوین برای دگرگون ساختن کسب و کار شما

[button type=”rd_stroke_bt” size=”smallmedium_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#1abc9c” b_hover_color=”#21c2f8″ radius=”4″ border_size=”border_2px” url=”https://dmtaban.com/contact-us/” position=”ta_center”]همین حالا کلیک کنید[/button]

هرماه گزارش برایتان می فرستیم

شاید این نگرانی برای شما پیش بیاید که من بک لینک خریدم حالا از کجا مطمئن شوم که لینکی واقعا برای من خریده شده است؟ چیزی که در دست من نیست. برای اینکه از تمامی بک لینک هایی که برای شما خریداری می شود آگاه باشید، گزارشی کامل به صورت ماهانه برای شما ارسال می شود و تمامی اطلاعات که شامل تعداد لینک ها، نام سایت ها و DA و PA آنها است ضمیمه آن قرار دارد..

خرید بک لینک

پکیج های ویژه ما را ببینید!

[rd_line color=”#1abc9c” width=”300″ line_pos=”center”]

پکیج بک لینک خارجی برنز

1.400.000 تومان

  • ترکیبی از بک لینک های دوفالو و نوفالو با کیفیت
  • 10 بک لینک بوکمارک با کیفیت
  • 50 بک لینک کامنت با کیفیت
  • 20 بک لینک ویکی با کیفیت
  • 10 رپورتاژ وبلاگی انگلیسی با کیفیت
  • 25 سوشال سیگنال
  • 30 روز زمان اجرا
  • تمام بک لینک ها دائمی هستند و حذف نمی شوند

پکیج بک لینک خارجی نقره ای

3.900.000 تومان

  • ترکیبی از بک لینک های دوفالو و نوفالو با کیفیت
  • 130 بک لینک بوکمارک با کیفیت
  • 100 بک لینک کامنت با کیفیت
  • 50 بک لینک ویکی با کیفیت
  • 40 رپورتاژ وبلاگی انگلیسی با کیفیت
  • 40 سوشال سیگنال
  • 60 روز زمان اجرا
  • تمام بک لینک ها دائمی هستند و حذف نمی شوند

پکیج بک لینک خارجی طلایی

7.400.000 تومان

  • ترکیبی از بک لینک های دوفالو و نوفالو با کیفیت
  • 150 بک لینک بوکمارک با کیفیت
  • 250 بک لینک کامنت با کیفیت
  • 100 بک لینک ویکی با کیفیت
  • 100 رپورتاژ وبلاگی انگلیسی با کیفیت
  • 100 سوشال سیگنال
  • 90 روز زمان اجرا
  • تمام بک لینک ها دائمی هستند و حذف نمی شوند
[rd_line color=”#1abc9c” line_pos=”center”]

پکیج برنز بک لینک ویکی

90.000 تومان

  • 50 بک لینک ویکی نوفالو
  • 30 روز زمان اجرا
  • تمام بک لینک ها دائمی هستند و حذف نمی شوند

پکیج نقره ای بک لینک ویکی

190.000 تومان

  • 100 بک لینک ویکی نوفالو
  • 30 روز زمان اجرا
  • تمام بک لینک ها دائمی هستند و حذف نمی شوند

پکیج طلایی بک لینک ویکی

390.000 تومان

  • 30 بک لینک ویکی دوفالو
  • 30 روز زمان اجرا
  • تمام بک لینک ها دائمی هستند و حذف نمی شوند

پکیج VIP بک لینک ویکی

690.000 تومان

  • 60 بک لینک ویکی دوفالو
  • 30 روز زمان اجرا
  • تمام بک لینک ها دائمی هستند و حذف نمی شوند
[rd_line color=”#1abc9c” line_pos=”center”]

مشتریانی که به ما اعتماد کردند

[rd_line color=”#1abc9c” width=”300″ line_pos=”center”]
مشتریان
مشتریان
مشتریان
مشتریان
مشتریان
مشتریان

با نتایج ویژه از خرید بک لینک شگفت زده شوید!

[rd_line color=”#1abc9c” width=”300″ line_pos=”center”]
خرید بک لینک
خرید بک لینک
خرید بک لینک
خرید بک لینک
خرید بک لینک
خرید بک لینک
خرید بک لینک

با خرید بک لینک ، شاهد بهبود رتبه باشید

 

بک لینک گذاری یکی از تکنیک های قدیمی سئو خارجی است که روز به روز گوگل به آنها بیشتر توجه می کند. حال هرچقدر بک لینک گذاری ها دقیق تر باشند یعنی از سایت های معتبر لینک داده شود که هم DA و PA بالایی دارند و هم Spam score آنها پایین است باعث می شود که سایت ما نیز رتبه ی خوبی بگیرد و از نظر گوگل دارای ارزش و اعتبار است. خرید بک لینک می تواند باعث شود که رتبه ی سایت شما در گوگل هر روز بهتر شود و در نتیجه میزان ترافیک سایت شما نیز افزایش می یابد.

[button animation=”rda_flash” t_color=”#ffffff” b_color=”#6aa058″ t_hover_color=”#ffffff” b_hover_color=”#000000″ radius=”10″ url=”https://dmtaban.com/contact-us/” position=”ta_center”]می خواهم صفحه اول باشم[/button]

آشنایی با انواع بک لینک

[rd_line color=”#1abc9c” width=”300″ line_pos=”center”]
خرید بک لینک

خرید بک لینک وبلاگی

لینک گذاری در وبلاگ های معتبر مانند وبلاگ وردپرس و .. اتفاق می افتد که این لینک گذاری می تواند به صورت چندلایه باشد تاثیری مثبت بر روی سئو سایت می گذارد.

خرید بک لینک

خرید بک لینک ویکی

همان طور که می دانیم چندین سایت ویکی ایرانی و خارجی مانند ویکی پدیا و یا wiki how وجود دارد که همگی دارای DA و PA بالایی هستند و لینک دهی به سایت ما می تواند ارزش خوبی را انتقال دهد.

خرید بک لینک

بک لینک خارجی

لینک هایی هستند که از سایت های خارجی و غیر ایرانی خریده می شود. چون زبان این سایت ها فارسی نیست، از نظر گوگل امتیاز خوبی محسوب می شود که به سایت ایرانی لینک داده است.

برای خرید بک لینک دائمی عجله کنید

تا پکیج های بک لینیکی ما دارای تخفیفات ویژه هستند خرید خود را انجام دهید

[button type=”rd_stroke_bt” size=”smallmedium_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#1abc9c” b_hover_color=”#21c2f8″ radius=”4″ border_size=”border_2px” url=”https://dmtaban.com/contact-us/” position=”ta_center”]همین الان میخرم[/button]
خرید بک لینک

بک لینک فالو یا نوفالو؟

 

یک سوالی که در هنگام خرید بک لینک خیلی مطرح است این است که بک لینک ما فالو باشد و یا نوفالو؟ به طور کلی بهتر است که لینک های فالو خریده شود زیرا لینک های فالو هستند که ارزش و اعتبار را به سایت منتقل می کنند اما در کنار لینک های فالو، خوب است که تعدادی لینک نوفالو هم خریده شود. البته خبر های جدیدی منتشر شده است که لینک های نوفالو هم تاثیری در سایت می گذارند. اما باز هم با توجه به هر پروژه نوع بک لینک سفارشی می تواند متفاوت باشد.

[button animation=”rda_flash” t_color=”#ffffff” b_color=”#1abc9c” t_hover_color=”#ffffff” b_hover_color=”#000000″ radius=”10″ url=”https://dmtaban.com/contact-us/” position=”ta_center”]درخواست مشاوره رایگان [/button]

سوالات متداول خرید بک لینک

چرا در ابتدای پروژه بک لینک نخریم؟

اگر در ابتدا شما اقدام به خرید بک لینک کنید گوگل متوجه این موضوع می شود و ممکن است سایت شما را پنالتی کند پس باید صبر کنید تا چند ماه و رتبه ی مناسبی در گوگل داشته باشید.

چرا بک لینک بر سئوی سایت ما تاثیر میگذارد؟

گرفتن لینک از یک سایت معتبر (ِ که DA و PA بالا دارند) میتواند یک سیگنال برای گوگل به شمار رود. وقتی سایت شما از یک سایت معتبر لینک بگیرد به گوگل سیگنال میدهد که سایت هدف سایت مطمئنی است و از آن به عنوان منبع استفاده شده است. این فاکتور برای گوگل بسیار قابل توجه است و از آن به بعد به شکل دیگری به آن سایت نگاه میکند و به نوعی برایش از ارزش بالاتری برخوردار است. البته گرفتن این بک لینک ها وقتی جواب میدهد که شما اصول سئو را به درستی انجام داده باشید.

تاثیر گذارترین لینک ها کدام هستند؟

لینک های رپورتاژ تاثیر بسزایی در رتبه صفحه های سایت شما دارند و بک لینک های رپورتاژ به همین علت قیمتشان بالاتر است.

چرا به صورت دستی لینک خارجی نگذاریم؟

زیرا ممکن است لینک های شما بعد از مدتی توسط آن سایت حذف شود و یا شما متوجه نشوید آن سایت ها DA و PA مناسبی نداشته باشند.

هزینه ی خرید بک لینک چه مقدار است؟

تعرفه‌های خرید بک لینک با توجه به نوع و تعداد لینک و سایت هایی که در آن لینک گذاشته می شود متفاوت است.

پس به شما پیشنهاد می شود با متخصصین ما تماس بگیرید و پس از گفتن شرایط قیمت ها به شما گفته می شود.

برای خرید لینک ابتدا لازم است سایت شما در حالت استاندارد باشد

اگر فکر می کنید سایت شما از طراحی مناسبی برخوردار نیست و یا اصلا لندینگ پیج ندارید و کلمات کلیدی برای بیزینس خود انتخاب نکرده اید و یا بدتر از همه اصلا سایت ندارید، نگران نباشید.

بهتر است قبل  از خریدن لینک برای طراحی سایت خود اقدام و یا مشکلات آن را برطرف کنید

با خرید لینک در مناسب ترین زمان، بهترین نتیجه را بگیرید

یکی از مهم ترین موارد در سئو و ارتقای سایت لینک سازی در زمان مناسب است. شما باید برنامه ریزی و استراتژی مناسبی برای لینک سازی و خرید بک لینک داشته باشید. زیرا اگر این لینک سازی به صورت درست و اصولی انجام نشود نه تنها سودی ندارد بلکه باعث ضرر نیز می شود. منظور از لینک سازی اشتباه، گذاشتن بک لینک در سایت هایی با اعتبار پایین و یا سایت هایی که بعد از مدتی لینک سایت ما را حذف می کنند.
بک لینک ها باید به صورت دائمی و در سایت هایی با اعتبار بالا باشد. تیم متخصص تابان شهر خرید بک لینک را به روشی مطمئن انجام می دهد و خیال شما از این بابت راحت است که خرید لینک ها در زمان مناسب و با کیفیت خوب انجام شده است.

چگونه مطمئن شویم بک لینک ما سالم است؟

زمانی که سفارش خرید بک لینک می دهیم شاید این سوال پیش بیاید که چگونه مطمئن شویم لینک خریداری شده لینکی سالم و دارای صحت است و یا چگونه مطمئن شویم اصلا لینکی برای سایت ما خریداری شده و یا صرفا یک گزارش فقط ارسال شده است.
چند روش برای شناسایی لینک های خریداری شده است:

از ابزار ها کمک بگیرید

بسیاری از ابزارهای سئو و آنالیزی هستند که آمار بک لینک های خریده شده را به شما نشان می دهند. یکی از این ابزارها، گوگل سرچ کنسول است. به کمک ابزار لینک در سرچ کنسول و گرفتن خروجی می توانید تمامی بک لینک های رفته روی سایت خود را ببینید. همچنین ابزارهایی مانند ahref نیز می توانند منبع خوبی برای پیدا کردن بک لینک ها باشند. با استفاده از ابزارهایی مانند moz هم می توانید صحت بک لینک ها را بررسی کنید. یعنی DA و PA سایت ها و همچنین spam score آنها را چک کنید

منتظر نتایج شگفت انگیز باشید

اگر بک لینک های شما سالم و با کیفیت باشند نتایج آن را به زودی خواهید دید. ربات های گوگل با رفتن در سایت های معتبر و کرول لینک های شما به سایت شما آمده و امتیازی مثبت به سایت و کلمه کلیدی شما می دهند که خود باعث بهبود رتبه ی سایت شما می شود.

15 پاسخ

    1. سلام علی عزیز
      بک لینک هایی که فالو هستند در واقع ارزش و اعتبار سایت را منتقل می کنند اما بک لینک های نوفالو این چنین نیستند. حال زمانی بک لینک ما خوب و با کیفیت است که فالو باشد و ارزش و اعتبار سایت خوبی که به ما لینک داده است را منتقل کند

    2. سلام علی عزیز
      بک لینک هایی که فالو هستند در واقع ارزش و اعتبار سایت را منتقل می کنند اما بک لینک های نوفالو این چنین نیستند. حال زمانی بک لینک ما خوب و با کیفیت است که فالو باشد و ارزش و اعتبار سایت خوبی که به ما لینک داده است را منتقل کند

    3. سلام علی جان
      بک لینک های فالو، تمامی اعتبار و ارزش صفحه را به سایت لینک داده شده منتقل می کنند اما نوفالو ها این چنین نیستند

  1. سلام و خسته نباشید ، آِیا نگرانی در مورد جریمه شدن سایت از طرف گوگل با استفاده ار این بک لینک ها وجود دارد؟

    1. سلام دوست عزیز ، از بابت کیفیت لینک ها که نگرانی وجود ندارد ولی نوع لینک سازی و لینک دهی به سایت هم از اهمیت بالایی برخوردار است و شما باید اصولی عمل کنید.

  2. سلام دوست عزیز
    سوالی که واسم پیش اومده اینه که خرید بک لینک تاثیر بدی رو سئو سایتم نداره؟

    1. سلام دوست عزیز
      خرید بک لینک تاثیر منفی روی سيئو سایت شما نداره و حتی بک لینک از یک سایت معتبر می تونه سیگنال قوی ای برای گوگل باشد که صفحه هدف از اعتبار بالایی برخوردار است.

  3. سلام و خسته نباشید، آیا خرید بک لینک و بک لینک تاثیری در ایندکس شدن مطالب سایت میذاره؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله بک لینک تاثیر مثبتی در ایندکس شدن سایت شما دارد. وقتی ربات‌های خزنده گوگل به سایتی سر می‌زنند تا آن را ایندکس کنند،تمام لینک‌های داخل آن را نیز بررسی می کنند.وقتی بک لینک شما در سایتی با تعداد صفحات بالا و فعال که مطالب جدید تولید می‌کند،قرار گرفته باشد، ربات های خزنده گوگل پس از ورود به صفحات سایت میزبان، وقتی به بک لینک شما می رسند وارد آن می شوند و
      صفحات شما را ایندکس می‌کنند.

  4. با استفاده از ابزار moz چجوری میشه da pa رو بررسی کرد؟ حتما باید اکانت ماز رو بخریم؟؟

    1. سلام غزاله جان
      خیر. شما میتونید اکستنشن ماز رو دانلود کنید و روی مرورگر خود نصب کنید. سپس با روشن کردنش ماز بار برایتان باز می شود

    1. سلام نهال جان
      خیر ، خرید بک لینک با کیفیت و قوی نه تنها باعث جریمه سایت شما نمیشود بلکه به افزایش رتبه شما در گوگل نیز کمک میکند البته تکرار میکنم بک لینک با کیفیت و قوی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *