شرکت دیجیتال مارکتینگ

شرکت دیجیتال مارکتینگ تابان شما را به هدفتان می رساند!

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن بازاریابی آنلاین، دیگر تبلیغات به روش سنتی جوابگو نیست. کسب و کار های بزرگ باید به فکر استراتژی های جدید برای افزایش مشتری های خود باشند. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین روشی است که طی آن شرکت ها بازار را زیرنظر گرفته، رقبا را تحلیل می کنند و استراتژی جدید را عرضه می کنند. آژانس دیجیتال مارکتینگ تابان یکی از قطب های قوی در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ است. همان طور که می دانید دیجیتال مارکتینگ حوزه ای گسترده است و کم تر شرکتی پیدا می شود که در تمام زمینه های آن فعالیت داشته باشد. هر شرکت دیجیتال مارکتینگ باید ویژگی هایی داشته باشد که به آنها می پردازیم. همچنین به علاوه دی ام تابان به 10 شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ هم اشاره خواهیم کرد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ

مشاوره با کارشناس دیجیتال مارکتینگ

خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ تابان

1- شماره یک لیست، دیجیتال مارکتینگ تابان

لوگوی دیجیتال مارکتینگ تابان

همگام با تغییرات سریع و روزانه

همان طور که می دانیم تکنولوژی در هر لحظه در حال پیشرفت است و با سرعت به جلو حرکت می کند. پس لازم است یک شرکت دیجیتال مارکتینگ همگام و در راستای این تغییرات حرکت کند.

به عنوان مثال فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام در هر روز می تواند متفاوت باشد و قابلیت های متنوعی در هر آپدیت آن اضافه می شود که تبلیغات در هر کدام از آنها می تواند گوناگون باشد. مثلا اضافه شدن قابلیت “لایو” که طریقه ی بازاریابی در شبکه های اجتماعی و تبلیغات در آن با بخش های دیگر مثل “استوری” متفاوت است.

در زمینه ی موبایل مارکتینگ نیز تغییرات بسیار سریع اتفاق می افتد و با افزایش استفاده ی افراد از موبایل های هوشمند، دیجیتال مارکتینگ در این مورد هم مهم است.

داشتن یک استراتژی مشخص

داشتن یک استراتژی مشخص

داشتن یک استراتژی مشخص در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ یکی از مهم ترین عوامل برای موفقیت است. شرکت های بزرگ اصولا دپارتمان های جداگانه برای هر بخش سئو، شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و روابط عمومی دارند که باید هر قسمت به صورت پیوسته با هم در ارتباط باشند. برای موفقیت باید یک آنالیز و تدوین استراتژی موثر برای تعیین تک تک وظایف گروه ها و تکنیک ها برای دستیابی به هدف داشته باشند. تمامی 10 شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ دارای استراتژی های مناسبی هستند.

تحلیل کردن داده

یکی از کار های مهم برای تعیین استراتژی در بازاریابی دیجیتال تحلیل داده ها برای تصمیم گیری درست است. اندازه گیری درست تعداد کاربران، مدت زمان درگیری آنها، صفحات پر بازدید و نرخ تبدیل آنها به فروش بسیار مهم است. برای بدست آوردن این گزارش ها نیاز به علم تحلیل داده است تا در زمان مناسب تصمیمات درستی برای سایت جهت بالا بردن ترافیک گرفته شود مانند انتشار رپورتاژآگهی در زمان مناسب.

روش پرداخت هزینه گوگل ادز، به ازای هر کلیک یا CPC (Cost Per click) است. یعنی پس از سرمایه گذاری بر روی عبارات کلیدی موردنظرتان و جایگاهی که در رتبه های گوگل می خواهید، در صورت کلیک کاربران بر روی لینک تبلیغ شما، از مبلغ هزینه شما کاسته می شود این یکی از انواع روش های تبلیغات گوگل است.

استفاده از ایمیل مارکتینگ در دیجیتال مارکتینگ

استفاده از ایمیل مارکتینگ

امروزه ایمیل مارکتینگ یکی از عوامل تاثیرگذار برای تبدیل کاربران به مشتری است. بیشتر کمپین های ایمیل مارکتینگ موفق بوده اند و باعث افزایش فروش شذه اند. بر اساس نرخ بازگشت سرمایه(ROI) ایمیل مارکتینگ باعث موفقیت استراتژی های دیجیتال مارکتینگ می شود.

روش پرداخت هزینه گوگل ادز، به ازای هر کلیک یا CPC (Cost Per click) است. یعنی پس از سرمایه گذاری بر روی عبارات کلیدی موردنظرتان و جایگاهی که در رتبه های گوگل می خواهید، در صورت کلیک کاربران بر روی لینک تبلیغ شما، از مبلغ هزینه شما کاسته می شود این یکی از انواع روش های تبلیغات گوگل است.

بازاریابی موتورهای جست و جو (SEM)

امروزه بیشتر مردم دنبال هرچه که باشند و یا سوالی داشته باشند آن را سرچ می کنند. پس بسیار مهم است که سایت ما در جست و جوی موتور های جست و جو بالاتر از بقیه باشد. در واقع هرچه سایت ما بالا تر باشد مخاطب و مشتری بیشتری را جذب می کند. دو راه برای بالا بودن در نتایج وجود دارد: استفاده از سئو سایت و یا با کمک ابزار   Google Ads  که با پرداخت هزینه سایت ما در ابتدای نتایج گوگل نشان داده شده قرار می گیرد.

با کمک سئو سایت به صورت طبیعی در لینک های بالاتر قرار می گیرد . سئو شامل مجموعه فعالیت هایی می شود که با گذشت زمان بر روی سایت تاثیر می گذارند و باعث بهبود جایگاهشان می شوند. این فعالیت ها شامل تولید محتوای مناسب و با کیفیت، انتخاب کلمات کلیدی مناسب، رعایت تگ های به کار برده شده، ریسپانسیو بودن سایت، داشتن لینک های مناسب و یکسری موارد دیگر است. در واقع بین تمام 10 شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ اکثرا این ویژگی را دارند.

بازاریابی موتور های جست و جو

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی از اصول مهم در دیجیتال مارکتینگ هست که شرکت های بزرگ یک دپارتمان جدا برای این بخش دارند. با زیاد شدن شبکه های اجتماعی فعالیت در این بخش سخت تر هم شده است. دپارتمان مدیریت شبکه های اجتماعی آژانس دیجیتال مارکتینگ تابان یکی از حرفه ای ترین دپارتمان های این خدمت به حساب می آید.

یکی از ابزارهای شبکه های اجتماعی هشتگ ها هستند که به کاربران اجازه می دهند تا مطالب را بر طبق دسته بندی خاص منتشر کنند و یا اگر به دنبال مطلبی خاص هم هستند با استفاده از هشتگ بتوانند آن را پیدا کنند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ تابان در راستای به پیش بردن تمامی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ همواره سعی دارد با کمک تیم مجرب خود تمامی مراحل را به نحوی احسن اجرا کند.

روش پرداخت هزینه گوگل ادز، به ازای هر کلیک یا CPC (Cost Per click) است. یعنی پس از سرمایه گذاری بر روی عبارات کلیدی موردنظرتان و جایگاهی که در رتبه های گوگل می خواهید، در صورت کلیک کاربران بر روی لینک تبلیغ شما، از مبلغ هزینه شما کاسته می شود این یکی از انواع روش های تبلیغات گوگل است.

یک کلیک تا تحول کسب و کارتان!

مشاوره رایگان با کارشناسان تابان !

حوزه های دیجیتال مارکتینگ تابان

ما در چه حوزه هایی مشاوره دیجیتال مارکتینگ ارائه میدهیم ؟

سئو سایت

یکی از اصلی ترین خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ تابان سئو سایت است که شاید بهتر باشد کمی حساب آن را با دیگر خدمات جدا کرد. چرا که این مورد جزو حرفه ای ترین خدمات دی ام تابان به شمار می رود.

تبلیغات گوگل

این نوع از تبلیغات یکی دیگر از انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ تابان محسوب می شود که تمرکز آن هم روی تبلیغات کلیکی گوگل یا همان Google Ads می باشد که نکات بسیار مهمی دارد.

بازاریابی ایمیلی

یکی دیگر از خدماتی که شرکت ما ارائه می دهد، اصلی ترین خدمتی است که شرکت های دیجیتال مارکتینگ سراسر دنیا ارائه می دهند که همان ایمیل مارکتینگ است. تابان در مسیر ایمیل مارکتینگ همراه شما خواهد بود.

برندینگ

هر کسب و کاری بدون استثنا می خواهد که تبدیل به برند بشود. برند شدن یک مسیر بسیار سخت و دشوار است که نمی شود به این سادگی ها به آن دست پیدا کرد. شرکت دیجیتال مارکتینگ تابان در این راه همراه شما خواهد بود.

تولید محتوا

هیچ سایت و اپلیکیشنی نیست که بدون محتوا معنی پیدا کند. محتوای شما آن چیزی است که مخاطب شما به خاطر آن به سراغ شما می آید. پس محتوای شما باید به بهترین شکل ارائه شود و دی ام تابان این کار را برای شما انجام می دهد.

سوشال مدیا مارکتینگ

یکی از اصلی ترین روش های بازاریابی که در دنیای امروز به محبوبیت فراوانی رسیده است، بازاریابی شبکه های اجتماعی است. این مورد اصول خاص خودش را دارد که شرکت دیجیتال مارکتینگ تابان شما را در آن راهنمایی خواهد کرد.

حوزه های دیجیتال مارکتینگ تابان

ما در چه حوزه هایی مشاوره دیجیتال مارکتینگ ارائه میدهیم ؟

2-شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران رسان

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران رسان از سال ۹۲ فعالیت خود را در حوزه تبلیغات آنلاین، سئو، طراحی سایت، تولید محتوا و … شروع کرده است. تمرکز اصلی ایران رسان بر روی پروژه های بین المللی میباشد و با وجود تمامی محدودیت های تحریمی دارای چندین پروژه از کشورهای آمریکا، فرانسه و آلمان می باشد.
رمز موفقیت ایران رسان در طول این سال ها برخوردار بودن از تیم خلاق و دانش بروز در این صنعت است. هدف ایران رسان کمک به کسب و کارها و کارفرماها برای ورود هرچه بهتر به بازار آنلاین و استفاده از پتانسیل های این بازار می باشد، آن ها یک شعار دارند (GET MARKET) با ایران رسان بازار را بگیرید !
شرکت ایران رسان در مدت حضور خود توانسته در بیش از ۱۰۰ پروژه دیجیتال مارکتینگ تاثیر مستقیم داشته باشد و به کسب و کار های زیادی کمک نماید تا بتوانند در برند سازی، بازاریابی و فروش خود به جایگاه مطلوبی دست پیدا نمایند.

ایران رسان

3-شرکت دیجیتال مارکتینگ نوآد

شرکت دیجیتال مارکتینگ نوآد که سومین شرکت در 10 شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ است، به عنوان یک شرکت تخصصی ارایه خدمات دیجیتال مارکتینگ و استراتژی های نوین بازاریابی و برندینگ، یکی از اهداف خود را ایجاد و توسعه نام برند مشتریان خود در فضای آنلاین و ارتقای مزیت رقابتی آنها بیان کرده است. برندینگ دیجیتال در سال های اخیر به عنوان یک ترند جهانی، مدل جدیدی را در فرآیند بازاریابی و تبلیغات شرکت ها بوجود آورده است.

دیجیتال مارکتینگ نوآد

4-شرکت نوین مارکتینگ

شرکت نوین مارکتینگ، شرکتی در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی است. این کار، کاری تخصصی است که نیازمند دانش تئوریک، شناخت بازار و تجربه طولانی مدت است که این شرکت در این زمینه بسیار ماهر است. نوین مارکت با یک دهه سابقه ی فعالیت در این زمینه تجربه ی بسیار خوبی دارد.

آژانس نوین مارکتینگ

5-آژانس دیجیتال لابراتور رسانه

با ترکیب مجرب‌ترین تیم توسعه دهنده فنی و خلاق‌ترین تیم هنری و دانش مارکتینگ، لابراتوار رسانه در سال ۱۳۹۰ متولد شد. لابراتوار رسانه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تمام خدمت از زیر مجموعه‌های شرکت ایرساپرداز پاسارگاد محسوب می‌شود. لابراتوآر رسانه صرفا یک آژانس تبلیغاتی نیست، بلکه مجموعه‌ای است که همه نیازهای شما برای دیده شدن کسب و کار و شنیده شدن پیامتان برطرف می‌کند.

لابراتور رسانه

6-پیشگام اندیشه شایگان

شرکت شایگان ،یک آژانس تبلیغاتی دیجیتال است که ششمین رتبه را در 10 شرکت برتر دیجیتال مارکتینگ به خود اختصاص داده، سرویس های دیجیتال مارکتینگ اعم از طراحی سایت ، گرافیک ، سئو ، تولید محتوا، کار درشبکه های اجتماعی و … ارائه می دهد. آژانس تبلیغات دیجیتال شایگان ، پیشگام در انجام برندسازی اینترنتی و بازاریابی هدفمند اینترنتی است. با شایگان به تجربه ای بی نظیر از خدمات دست پیدا خواهید کرد.

دیجیتال مارکتینگ شایان

7-آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان

رادمان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خلاق است که با انرژی و اشتیاق به رشد و رونق کسب و کارها از طریق رسانه های دیجیتال کمک می کند. دانش ، تجربه ، خلاقیت ، تخصص و از همه مهم تر عمل گرایی بخشی از ویژگی های این شرکت هستند.

دیجیتال مارکتینگ رادمان

8-آژانس دیجیتال مارکتینگ رسپیناتک

آژانس دیجیتال مارکتینگ رسپیناتک با انرژی و اشتیاق در جهت ارائه ی خدمات گام بر می دارد. ویژگی های این شرکت داشتن دانش، خلاقیت، تخصص و عمل گرایی است. تعهد این شرکت ارتقای جایگاه برند مشتریان و توسعه ی کسب و کار آنها می باشد.

دیجیتال مارکتینگ رسپیناتک

9-شرکت دیجیتال مارکتینگ لوتوس

لوتوس طرحی جامع و کامل بازاریابی دیجیتالی را برای شما تدوین کند تا کسب و کار شما را به قله‌های جدیدی برساند. استراتژیست‌های لوتوس، راه‌حل‌های یکپارچه بازاریابی را به منظور تقویت برند شما طراحی و اجرا خواهند کرد. در بازار دیجیتال امروز، مشتریان نه تنها از کسب و کارها انتظار حضور دیجیتال را دارند، بلکه احتمال بیشتری برای اعتماد به یک شرکت با ردپای دیجیتالی وجود دارد.

 

دیجیتال مارکتینگ لوتوس

10-آژانس متاوب

زمینه‌های فعالیت کنونی آژانس متاوب گستره عظیمی از خدمات را در قالب دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال برندینگ در بر می‌گیرد. خدمات متاوب شامل طراحی سایت، طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل، سئو، هوشمند سازی کسب و کار، تجارت الکترونیکی و بازاریابی اینترنتی است.

دیجیتال مارکتینگ متاوب